آقای خوبم سلام

یا اهل الهدی اجتمعوا

آقای خوبم سلام

یا اهل الهدی اجتمعوا

آخرین ویرایش لیست حضور و غیاب


  •  لطفا تا ساعت 10 شب روز 21 خرداد هرگونه اعتراضی دارید رو اعلام کنید.


دانلود لیست حضور و غیاب با آخرین تغییرات



پی نوشت 1: لطفا به دوستان دیگر هم اطلاع رسانی کنید.

پی نوشت 2: لطفا نویسنده وبلاگ "موعود" به آدرس montazar-mahe14.blogfa.com هر چه سریتر نام و نام خانوادگیشون رو بفرمایند. و وبلاگ "بصیرت" به آدرس basirat9.blogsky.com هم باز نمیشه سریعتر پیگیری کنید. 

 تاریخ به روز رسانی 20 خرداد

نظرات 5 + ارسال نظر
محمدجواد عسکری 21 خرداد 1392 ساعت 13:55

باعرض سلام
بنده درجلسه دوم هم حاضر بودم
برام جواب به سوال به درستی درج شده اونوقت حضورنداشتم!!!!!!!!!
لطفا بررسی نمایید
درتمام جلسات حضور داشتم
باتشکر

سلام . تصحیح شد

مهدی ایزدی 22 خرداد 1392 ساعت 06:49

سلام من مهدی ایزدی مدیر وبلاگ basirat9 هستم ادرس وبلاگم رو تغییر دادم و اینه
عذر می خوام


http://yar-mehraban.blogsky.com

سلام. بله جالبه! اما نظر شما جالب تره! یک بار دیگه جدول رو ببینید! فکر میکنم اشتباه دیدید.
مطمئنید وبلاگتون مهدویه؟؟؟
یا مهدی

مهدی ایزدی 22 خرداد 1392 ساعت 06:51

سلام من جمعه دوم اومدم و جواب سوالم رو دادم و شما علامت زدید در حالی که غیبت خوردم
خیلی جالبه مگه نه!!!

سلام. بله جالبه! اما نظر شما جالب تره! یک بار دیگه جدول رو ببینید! فکر میکنم اشتباه دیدید.
وبلاگتون بررسی میشه.
یا مهدی

مهدی ایزدی 22 خرداد 1392 ساعت 16:55

سلام منظور من این بود که جمعه دوم حاضر بودم اما غیبت خوردم
و اگه دلیل هم بخواین که بودم همون پاسخ به سواله

مهدی ایزدی 22 خرداد 1392 ساعت 17:00

سلام عذر می خوام من حواسم به اخرین ویرایش نبود تمام حرفامو نشنیده بگیر
در ضمن وبلاگم هم درسته که مهدوی نیست ام وبلاگ های مهدوی رو دوست داره

سلام.
خواهش می کنم.
اما جلسات شما قبل از ویرایش هم درست بود.
وبلاگتون هم برای این دوستیش یک امتیاز گرفت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد