آقای خوبم سلام

یا اهل الهدی اجتمعوا

آقای خوبم سلام

یا اهل الهدی اجتمعوا

به نام هو

سلام بر عزیزان مشتاق!

بسیار بسیار خوشحال هستیم که میبینیم شما دوستان تا این حد به مباحث و کلاس های مهدویت علاقمند هستید! و به این خاطر خدا رو واقعا شاکریم.  این شور شما، انگیزه ما رو برای برگزاری هر چه بیشتر و بهتر چنین کلاس هایی بیش از پیش می کنه.

اما درمورد محاسبه نمره نهایی...

همانطور که در آئین نامه طرح توضیح داده بودیم، محاسبه امتیاز به صور زیر است:  

نمره امتحان + شرکت در کلاس های 4 جمعه (هر کدام 10 نمره) + پاسخ به سوالات جلسات (هر کدام 5 نمره) + 5 نمره امتیاژ ویژه برای عزیزانی که در جلسه اصلی امتحان شرکت کردند + امتیاز وبلاگ (با توجه به داوری) + امتیاز کار هنری (با توجه به داوری)

 

در این قسمت می توانید فایل مربوط به حضور و غیاب جلسات رو ببینید.

 

لطفا با در نظر گرفتن حقوق دیگران و با در نظر گرفتن اینکه این جلسات مخصوص آقا امام زمان (عج) هستند، چنانچه کمبود یا بیش بودی در حضور و غیاب خودتون میبینید حتما در قسمت نظرات اعلام کنید

بعنوان مثال اگر شما همه جلسات رو شرکت کردید و فقط در 3 جلسه برای شما تیک حضور خورده، و یا اگر در جلسه ای شرکت نکردید و در لیست حضوری خوردید خواهشا اعلام کنید.

 

پی نوشت:   تا تاریخ 21 خرداد مهلت دارید اعتراض  خود را نسبت به حضور و غیاب و نمره امتحان  اعلام کنید

  

پی نوشت 2:  عزیزان لطفا نام نویسنده وبلاگ رو نام و نام خانوادگی خودتون بگذارید و قسمت درباره وبلاگ رو هم بنویسید


آدرس وبلاگ های دوستان تا این لحظه:

 

1) akharenomed.blogfa.com          (آقای هادی سالاری)

2) our-father-mahdi.blogfa.com     (خانم سپیده شاهینی)

3) entezarefaraj92.blogfa.com        (خانم خواجه و کریمیان)

4) montazar-mahe14.blogfa.com      (.....................)

5) basirat9.blogsky.com .....           (آقای مهدی ایزدی)

6) avazghanari.blogfa.com              (خانم عالمه کرمی)

7) hamrahetanha.rozblog.com         (آقای سعید رضایی)

8) niaz313.blogfa.com                    (خانم فریبا اسدی)

9) behtarindoost.mahdiblog.com      (خانم ملیحه مزروعی)

10) amenemarzban313.blogfa.com  (خانم آمنه مرزبان)

11) rezaeizeynab313.blogfa.com     (خانم زینب رضایی)

12) emam-asr-14.blogfa.com  ( خانم فاطمه گل محمدی زاده)



 

نظرات 22 + ارسال نظر
محمدجوادعسکری 18 خرداد 1392 ساعت 23:40

با عرض سلام
بنده درتمام جلسات حضور داشتم و در دو جلسه به سوالات نیز پاسخ دادم که هیچکدام قید نگردیده است
لطفا پیگیری نمایید...باتشکر

سلام. پیگیری شد. ممنون از اطلاعتون.
یا مهدی

هادی سالاری 19 خرداد 1392 ساعت 00:08 http://akharenomed.blogfa.com

سلام
بنده در تمام جلسات حضور داشتم و به تمام سوالات پاسخ دادم ولی برای بنده حضور در جلسات 2 و3 ثبت نشده است
کافی است از آقای سعادتی سوال کنید
واقعا شوکه شدم چون در تمام جلسات جزو اولین نفرات حاضر در سالن بوده ام

سلام. شرمنده بخاطر این پیش آمد. تصحیح شد.
یا مهدی

سعید رضایی 19 خرداد 1392 ساعت 00:13 http://akharenomed.blogfa.com

با سلام
بنده در تمام جلسات همراه با آقای سالاری همراه بوده ام و در تمام جلسات حضور داشته و به سوالات نیز پاسخ داده ام پس چرا برای بنده در جلسات 2 و 3 حضور ثبت نشده ؟

سلام. تصحیح شد.
یا مهدی

غایب 19 خرداد 1392 ساعت 02:01

سلام
با آرزوی تندرستی و سلامتی
من احساس میکنم در حاضر و غایب اشتباهاتی شده
چطور کسی که حضور در جلسه نداشته پاسخ به سوال جلسه را داشته یا برعکس؟!!
درضمن شما در اغاز جلسه گفتید 1 بار غیبت در جلسات ایرادی نداره درحالی که الان میبینیم با یه غیبت 10 امتیاز کم میشه بهتر بود از همون اول در این رابطه صحبت میشد تا تکلیفمون مشخص باشه که غیبت داشته باشیم یانه
لاقل الان یه فکری بکنید که اون افرادی که 1 غیبت داشتند و بخاطر حرف شما بوده در حقشون اجهاف نشه
چون اگه از اول این مورد بیان میشد شاید همون 1 غیبت را هم نداشتن
خواهشا یه فکری بکنید
با تشکر از زحات بی دریغتان

سلام بر شما. انشاء الله شما هم تندرست و شاد باشید. ما هم بخاطر یکسری ناهماهنگی هایی که پیش اومد مجبور شدیم جدول حضور و غیاب رو بگذاریم تا خود عزیزان تصحیح کنن. اگر ایرادی در ثبت هست حتما بگید. درمورد کم شدن امتیاز، اگر شما به اصرار ما برای مراجعه به سایت و خوندن مطالب گوش میدادید، میتونستید آیین نامه طرح رو مشاهده کنید که در اون درج شده بود جلسات هر کدام امتیاز دارن. علاوه بر این ما از همون ابتدا مشخص کرده بودیم جلسات امتیاز داره. موفق باشید
یا مهدی

محسن بابایی زاده 19 خرداد 1392 ساعت 10:22

با سلام و خسته نباشید باید به اطلاع برسانم که من در تمامی کلاس ها شرکت داشته وبه تمامی سوالات پاسخ داده ام و در هیچ مواردی غیبت نداشتم از شما خواهشمندم که این را حتما مورد بررسی قرار دهید منتظر پاسختان هستم.

سلام. تصحیح شد.
یا مهدی

سپیده شاهینی تیران 19 خرداد 1392 ساعت 12:39

سلام
من تمام جلسات حضور داشتم و تمام برگه های پاسخ هم تحویل دادم و برای لیست همه حضور غیابا هم حضورمو اعلام کردم حالا نمی دونم چرا اینطوری شدهفقط تا اونجایی که یادمه یکی از جلسات مهدویت که با مهاد هماهنگ بود من کلاس مهدویتو شرکت کردم و فقط حدود بیست دقیقه نیم ساعت از کلاس مهدویت اومدم بیرون که امتحان مهادو بدم

سلام. تصحیح شد.
یا مهدی

سلام
لطفا وبلاگ بنده رو هم ثبت کنید
وبلاگ همراه تنها
http://hamrahetanha.rozblog.com/

سلام. بسیار ممنون. ثبت شد
یا مهدی

نسرین اصغری 19 خرداد 1392 ساعت 21:13

سلام. من جلسه اول حضور داشتم.اما حضوری مرا نزده اید.همانطور که برگه پاسخ جلسه اول را تایید کرده اید. لطفا این مورد را تصحیح کنید

سلام. به روی چشم، تصحیح شد.
یا مهدی

ی دوست 19 خرداد 1392 ساعت 21:16

سلام
خانم مطهره سادات میر اسماعیلی جلسه اول حضور نداشتن
چطور اونوقت سوال رو جواب دادن؟
ی بررسی بکنید لطفا
ممنون

سلام. ببخشید اگر باعث ناراحتی شما شد!! تصحیح شد. البته اگر مطمئن هستید نیومدن بگید.
یا مهدی

اسدی 19 خرداد 1392 ساعت 23:32

سلام وخسته نباشید وبلاگ من را نیز ثبت کنید ممنون

http://niaz313.blogfa.com

سلام. ثبت شد.
یا مهدی

مزروعی 19 خرداد 1392 ساعت 23:39

سلام
خسته نباشید . لطفا آدرس وبلاگ منو هم ثبت کنید ممنون

behtarindoost.mahdiblog.com

سلام. ثبت شد.
یا مهدی

سلام یا مهدی

ببخشید این ادرس درست وبلاگم است یعنی یه 313 هم دارد ببخشید اشتباه فرستادم در پیام قبلی
لطفا ادرس وبلاگم را ثبت کنید

سلام. ثبت شد.
یا مهدی

ببخشید این ادرس درست وبلاگ خانم زینب رضایی هست ببخشید اشتباه فرستادم.

سلام. ثبت شد.
یا مهدی

سلام وبلاگ من اسمش
صاحب الزمان است لطفا ثبتش کنید

سلام. وبلاگ شما ثبت شده

هادی سالاری 20 خرداد 1392 ساعت 11:15 http://akharenomed.blogfa.com

سلام
وبلاگ هایی که ثبت شده معلومه که دوستان اصلا آشنایی با وبلاگ نویسی ندارند و فقط جهت امتیاز گرفتن 4 یا 5 مطلب کپی پیست کردن
آیا تمام وبلاگ ها امتیاز کامل می‌گیرند ؟ اگر این جوری باشد که یه بی عدالتی محض است .
در ضمن توقع داشتیم طبق برنامه نتایج اصلی سر وقت یعنی 20 /3 اعلام شود

سلام. وبلاگ ها بر اساس داوری و با توجه به مواردی که قبلا گفته شد امتیاز بندی میشن.
درمورد نتایج اصلی حق با شماست اما چون اغلب کارها رو فقط دو نفر انجام میدن، حق بدید با توجه به امتحانات و مشغله زیاد یک یا دو روز دیرکرد قابل اغماضه!
انشاء الله نتایج فردا شب در وبلاگ قرار میگیره. ممنون از پیگیریتون.
یا مهدی.

مزروعی 20 خرداد 1392 ساعت 11:38

سلام خسته نباشید. وبلاگ من از داخل وبلاگ شما باز نمیشه اما اگه آدرس رو تو نوار آدرس کپی کنید باز میشه . اشکالی نداره ؟ اگه ممکنه درستش کنید . خیلی ممنون

سلام. ببینید درست شد؟؟ :)

محمد رضا صمدی 20 خرداد 1392 ساعت 14:39

سلام خدا قوت
من در تمام جلسات حضور داشتم و فقط در جلسه اول به سوالات پاسخ ندادم خوهشا پیگیری کنید

سلام. ممنون. تصحیح شد.
یا مهدی

محسن فلاح 20 خرداد 1392 ساعت 17:08

با سلام
من در سه آدینه حضور داشتم و همچنین در جلسه ی ویژه ای که با حضور استاد دریس برگزار شده بود، حاضر بودم(به عبارت دیگر در طول دوره فقط یک جلسه غایب بودم) ولی نمی دانم چرا در لیست حضور و غیاب، فقط یک جلسه برای من حاضری زده اید.
لطفا پیگیری نمایید.
یا علی(ع)

سلام. تصحیح شد

مزروعی 20 خرداد 1392 ساعت 19:16

سلام خسته نباشید . چرا سوال من ثبت نشده ؟
عرض کردم وبلاگ من از تو سایت شما باز نمیشه اما اگه آدرسو کپی کنید تو نوار آدرس باز میشه . میشه لطف کنید درستش کنید ؟ ممنون

سلام. اندکی صبر... :)

فاطمه گل محمدی زاده 20 خرداد 1392 ساعت 20:59

با سلام
لطفا وبلاگ من را هم ثبت کنید
http://emam-asr-14.blogfa.com/

سلام. ثبت شد.
یا مهدی

زهرا خالویی 22 خرداد 1392 ساعت 16:44

با عرض سلام
من درتمام جلسات حضور داشتم و در 4جلسه به سوالات نیز پاسخ دادم که جلسه اول و سوم قید نگردیده است خواهش میکنم
پیگیری کنید...

سلام. آخه چرا اینقد دیر اقدام میکنید؟؟؟؟؟
چشم

با سلام و عرض معذرت نام نویسنده وبلاگ
www.montazar-mahe14.blogfa.com
تغییر کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد