آقای خوبم سلام

یا اهل الهدی اجتمعوا

آقای خوبم سلام

یا اهل الهدی اجتمعوا

کربلا با من چه کردی این چنین مجنون شدم؟؟...

نمی دونم شما درمورد کاروان پیاده روی کربلا چیزی شنیدید یا نه. کاروان دانشجویی که دوبار توی سال میبره کربلا؛ نیمه شعبان و اربعین.

پارسال می خواستم برای اربعین اسم بنویسم اما دیر شد و نتونستم.

اما به لطف خدا امسال برای نیمه شعبان اسم نوشتم.

امسال بچه ها خیلی استقبال کرده بودند. و بخاطر همین  تعداد زیاد متقاضی، قرار بود بین واجدین شرایط قرعه کشی کنن.

چقدر سخت بود انتظار برای جواب قرعه کشی....حدود یک ماه طول کشید تا نتیجه ها اومد.

و وقتی نتیجه ها اومد...

باز هم ...

اسمم در نیومد...

و باز از لیست خط خوردم...

...

.......

اما...

اما حسین جان، ای تمام هستی ام و ای خون جاری در رگهایم...

باز به عشق دیدار ضریحت زندگی خواهم کرد.

آقای من آنقدر صبر میکنم، آنقدر التماس میکنم تا مرا هم به حضور بپذیری.

و باز دلم را خوش میکنم به این سخن استاد (آیت الله دستغیب) که فرمود: "همیشه مؤمن در برابر بلاها پایداری میکند و از پا نمی افتد چون دانسته است که آن بلا را حکمت است که به نفعش تمام می شود و به خدایش امیدوار است که آنرا برطرف سازد یا در برابر تلافیهائی کند که آن رنج در برابرش چیزی نباشد".


آری آقای خوبم... ندیدن شش گوشه ات چیزی کم از بلا ندارد.

اما خدایا! بعید می دانم این بلا تلافی ای جز کربلا داشته باشد...

***

اگر شما هم دلتون برای حرم تنگ شده و هنوز قسمت نشده شش گوشه آقا رو ببینید، حتما این مداحی رو گوش بدید...                                                    من یه نوکرم


متن مداحی در ادامه مطلب...


من یه نوکر در به درم

چند ساله همش منتظرم

اسمم در بیاد برم حرم

وای وای وای

لیست زائرا دست کیه

هی خط میخورم چه سریه

میگن دعوتا با بی بی یه

وای وای وای

حسیـــــن

من هنوز جوونم

حسیـــــن

منتظرم میمونم

بازم از شما میخونم

بازم از شما میخونم


دوست و رفیقام چند دفعه رفتن حرم

دوست و رفیقام چند دفعه رفتن حرم

چطور دلت میاد یه بارم نرم


دوست و رفیقام چند دفعه رفتن حرم

چطور دلت میاد یه بارم نرم


مردن من بهتره از این زندگی 

دق کردم از این همه شرمندگی

دق کردم از این همه شرمندگی

امیرم من بی تو میمیرم ... بی تو میمیرم ... بی تو میمیرم

امیرم من بی تو میمیرم ... بی تو میمیرم ... بی تو میمیرم


عکس کربلا رو دیواره

انگاری بامن حرفی داره

هی سر به سر من میذاره

وای وای وای

هی به من میگه نیا حرم

بخدا منم یه نوکرم

کربلا نرم کجا برم

وای وای وای


کربلا نرم کجا برم ... کربلا نرم کجا برم ... کربلا نرم کجا برم

وای وای وای


حسین اشکامو نگاه کن

حسین گره هامو واکن

حسین دردمو دوا کن

حسین دردمو دوا کن


کی میتونه هق هق منو گوش کنه

کی میتونه ناله هامو خاموش کنه

کاشکی میشد دوریتو فراموش کنم

کاشکی میشد قلبمو یه شیش گوش کنم

کاشکی میشد قلبمو یه شیش گوش کنم


امیرم من بی تو میمیرم ... بی تو میمیرم ... بی تو میمیرم


خوش باشی آقا با زائرات

خوش بگذره با کبوترات

بین الحرمین قهرم باهات

وای وای وای


خوش باشی آقا با زائرات

خوش بگذره با کبوترات 

بین الحرمین قهرم باهات 

وای وای وای


دوستم اومده از کربلات

سوخته دلمو با خاطرات 

آورده برام آب فرات

وای وای وای


خوش باشی آقا با زائرات

خوش بگذره با کبوترات 

بین الحرمین قهرم باهات 

وای وای وای


آقا


دوستم اومده از کربلا 

سوخته دلمو با خاطرات 

آورده برام آب فرات

وای وای وای

 

حسین ای خواب و قرارم

حسین آبرو ندارم

حسین من بی کس و کارم

حسین من بی کس و کارم


آشتی کن امشب دوباره با نوکرت

آقا تورو جون اون علی اکبرت

دوباره فرصت بده تا جبران کنم 

دردای بی درمونم رو درمان کنم

دردای بی درمونم رو درمان کنم


وای امان ... وای امان ... وای امان از دل زینب !

نظرات 1 + ارسال نظر
هاجر 15 اردیبهشت 1392 ساعت 22:36

بسیار زیبا
در پناه مهدی فاطمه کربلا بریم دسته جمعی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد