آقای خوبم سلام

یا اهل الهدی اجتمعوا

آقای خوبم سلام

یا اهل الهدی اجتمعوا

ثبت نام کاروان پیاده روی کربلا نیمه شعبان92

با توکل به خداوند متعال و عنایات خاصه حضرت بقیه الله (عجل الله تعالی فرجه الشریف)،انجمن دانشگاهی توسعه علمی  و فرهنگی عتبات عالیات در نظر دارد همانند سالهای گذشته کاروان پیاده روی کربلا در ایام نیمه شعبان(ولادت حضرت بقیه الله الاعظم(عج)) را برگزار نماید.بدین منظور از تمامی دانشجویان ، طلاب و فارغ التحصیلان سراسر کشور ثبت نام بعمل می آید.لذا خواهشمند است ضمن مطالعه موارد و نکات ذیل طبق مراحل ذکر شده در آن اقدام به نام نویسی کنند.

 

پوستر تبلیغاتی کاروان جهت اطلاع رسانی در دانشگاه ها

روحانیون، مبلغان ،اساتید دانشگاه ، مداحان و راویان جهت حضور در سفر رزومه کامل خود را به آدرس ATABE91@gmail.com 

ارسال نمایند.

شرایط و ضوابط سفر :

1)برگزاری این اردو زیر نظر سازمان حج و زیارت انجام میگیرد.تمامی زائران از بیمه و ویزای این سازمان بهره مند میشوند،اما ارز مسافرتی به کاروان ما تعلق نمیگیرد.

2)طبق برنامه،مسیر نجف تا کربلا که در حدود90 کیلومتر میباشد را پیاده طی میکنیم.لذا اگر مشکل خاص جسمانی دارید حتما دقت داشته باشید و قبل از تایید نهایی ثبت نام با مسئولان در میان بگذارید.

3)از آنجا که تاریخ انجام سفر تداخل زیادی با ایام انتخابات و امتحانات دانشجویان دارد،هنوز تاریخ دقیق برگزاری سفر مشخص نیست،اما بازه زمانی برگزاری سفر حدودا از 25 خرداد تا 8تیر میباشد،لذا متقاضیان محترم بایستی برای این تاریخ آمادگی داشته باشند.تاریخ دقیق بزودی اعلام میگردد.

4)با توجه به نوسانات قیمت ارز و همچنین عدم قطعیت درباره ی بعضی شرایط اردو،هزینه شرکت در این کاروان فعلا550هزار تومان اعلام میشود که ممکن است تغییر یابد.

5)متقاضیان محترم در نظر داشته باشند که محل اسکان در حسینیه های عراق میباشد. حسینیه های عراق محدودیت های بسیار زیادی در حوزه امکانات بهداشتی ، برق ,  سیستم سرمایشی و ..... دارند که باعث بروز مشکلات عدیده ای می شود.در ضمن اگر توفیق زیارت بقاع متبرکه شهرهای کاظمین و سامرا نصیبمان گردد،اسکان در این شهرها در حرم های مطهر میباشد.

6)اولویت ثبت نام با دانشجویان و طلاب(درحال تحصیل) میباشد . همچنین فقط فارغ التحصیلانی که حداکثر یکسال از تاریخ فراغت تحصیلی آنها گذشته باشد میتوانند در این کاروان ثبت نام کنند.

7)به دلیل محدودیت های سفر و وظایفی که برای زوج های جوان در نظر گرفته میشود،از ثبت نام زوج های جوانی  که در دوران عقد میباشند معذوریم،همچنین زوج های جوان در نظر داشته باشند که محل اسکان ایشان از یکدیگر جدا میباشند.

8)حداقل یکی از زوجین باید شرایط ثبت نام کنندگان را داشته باشد،در غیر اینصورت ثبت نام صورت نمیگیرد.

9)مهلت ثبت نام تا تاریخ 8 فروردین میباشد.در صورت کثرت اسامی و مساوی بودن شرایط ثبت نام کنندگان،قرعه کشی انجام خواهد شد،و اسامی نهایی جهت واریز مبلغ و مراحل بعدی ثبت نام  در تاریخ 10فروردین بر روی همین سایت اعلام خواهد شد.

10)حرکت کاروان از تهران می باشد.لذا تمامی زائران باید برای روز حرکت در تهران حضور یابند.

11)مسئولیت عدم ارسال به موقع مدارک و یا ناقص بودن آن به عهده متقاضی می باشد و انجمن در برابر حذف افراد از اردو بر اساس مطالب مذکور مختار است.

12) استفاده کردن از کوله ی هماهنگ انجمن بعنوان ساک برای کل زمان سفر و پُر کردن فرم تعهدنامه محضری انجمن در دفاتر اسناد رسمی(که بعد از واریز پول باید انجام شود) لازم الاجرا میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد