آقای خوبم سلام

یا اهل الهدی اجتمعوا

آقای خوبم سلام

یا اهل الهدی اجتمعوا

22 بهمن در یزد

سلام دوستان عزیز. شاید عجیب باشه ولی من امسال اولین باری بود که در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کردم!!!

خیلی زیبا بود. از همون دقایق اول یک احساس هیجان و شوری توی وجودم احساس کردم که قابل وصف نیست.

خیلی شلوغ بود. نمی دونم همیشه اینطوری بوده یا امسال اینقدر جمعیت اومده بودن. از همه قشر آدمی بود؛ کوچیک، بزرگ، پیر ، جوون، همه مدل...

دوربین همرام نبود ولی با موبایلم چند تا عکس گرفتم، کیفیتش خیلی خوب نیست ولی اینقد ذوق کردم که دوست دارم شما هم ببینید.















نظرات 2 + ارسال نظر
shadi 22 بهمن 1391 ساعت 20:42 http://shadi49.blogsky.com

قائزه جان عکس های قشنگی بودن

ممنون عزیزم.
انشالله روز ظهور آقا اینطوری جمع بشیم.

هاجر 22 بهمن 1391 ساعت 23:41

سلام عزیزم خیلی زیبا بود...

ممنون ! منم خیلی دوسشون داشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد