آقای خوبم سلام

یا اهل الهدی اجتمعوا

آقای خوبم سلام

یا اهل الهدی اجتمعوا

معجزه ی نماز شب

آیت الله قاضی (رحمه الله)


دنیا میخواهی نماز شب بخوان


آخرت میخواهی نماز شب بخوان


رسول خدا (ص):

هنگامی که بنده از رختخواب (نرم و) لذیذ بر میخیزد در حالی که خواب چشمانش را فراگرفته است، تا با خواندن نماز شب خشنودی خدا را فراهم کند، خداوند به وجود او بر ملائکه مباهات نموده و میفرماید: آیا نمی بینید که بنده ام از رختخواب لذیذ برای خواندن نمازی که بر او واجب نکرده ام، برخاسته است ؟ گواه باشید که من او را آمرزیدم.  (وسائل شیعه ج 8 ص 157)

امام صادق (ع):

هیچ عمل نیکی که بنده آن را انجام می دهد نیست، مگر آن که در قرآن ثواب آن مشخص شده است، به جز نماز شب ، که خداوند به لحاظ عظمت ارزش آن ، ثواب آن را مشخص نساخته .

امام صادق (ع):

از شیعیان ما نیست ، کسی که نماز شب نخواند. (وسائل شیعه ج8 ص 162)


yaali.blog.ir

نظرات 2 + ارسال نظر
B.shadi 22 بهمن 1391 ساعت 20:56 http://shadi49.blogsky.com

می دانم هراز گاهی دلت تنگ می شود
همان دلهای بزرگی که جای من در آن است
آنقدر تنگ میشود که حتی یادت می رود من آنجایم.
دلتنگی هایت را از خودت بپرس.
و نگران هیچ چیز نباش!
هنوز من هستم. هنوز خدایت همان خداست! هنوز روحت از جنس من است!
اما من نمی خواهم تو همان باشی!
تو باید در هر زمان بهترین باشی.
نگران شکستن دلت نباش!
میدانی؟ شیشه برای این شیشه است چون قرار است بشکند.
و جنسش عوض نمی شود ...
و میدانی که من شکست ناپذیر هستم ...
و تو مرا داری ...
برای همیشه!
اِلهی قَوِّ عَلی خِدمَتِکَ جَوارِحی.....

سپیده 22 فروردین 1392 ساعت 23:40

خوش به حال هر کی می خونه
التماس دعا........

نماز شب خوندن توفیق می خواد ولی اولش بر میگرده به خودت و اینکه مشتاق باشی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد