آقای خوبم سلام

یا اهل الهدی اجتمعوا

آقای خوبم سلام

یا اهل الهدی اجتمعوا

سخنان رهبر عزیز درمورد فرهنگ و جامعه امروز ما

طرح دغدغه

امام خامنه ای: در عرصه ی فرهنگ بنده به معنای واقعی کلمه احساس

نگرانی می کنم.این دغدغه از آن دغدغه هایی است که آدمی به خاطر

آن گاهی ممکن است نصف شب هم از خواب بیدار شود و به درگاه

پروردگار تضرع کند...


برای دانلود فایل PDF کلیلک کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
هاجر 7 دی 1391 ساعت 19:03

سلام چه جالب با هم رفتیم سراغ یک چیز...
دل ها داره کم کم به هم نزدیک میشه، اونقد که در یک زمان دنبال یک کار میریم

دختر خوب تو خودت برام فرستادیش خوب!!!
البته قبول دارم حرفتو! دلها داره نزدیک میشه

HoseinNet 7 دی 1391 ساعت 19:31 http://imamhosein.tk

هاجر 7 دی 1391 ساعت 23:20

آجی اصلا یادم نبود که خودت برات فرستادمش
تازه یک چیز جالب بگم من پی دی اف رو دانلود کردم ببینم با مال من یکی هست یا نه

واقعا؟؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد