آقای خوبم سلام

یا اهل الهدی اجتمعوا

آقای خوبم سلام

یا اهل الهدی اجتمعوا

دعای امام زمان(عج) در حق شیعیان

آن سجاده نشین آستان حضرت دوست، دست‌های خواهش را گشوده و برای من و تو این چنین خواسته است:

«یا نُورَالنُّورِ یا مُدَبِّرَ الاُْمُورِ یا باعِثَ مَنْ فِی القُبُورِ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَاجْعَلْ لی وَلِشیعَتی مِنَ الضّیقِ فَرَجاً وَمِنَ الْهَمِّ مَخْرجاً وَاَوْسِعْ لَنَا المَنْهَجَ وَاطلق لَنا مِنْ عِنْدِکَ ما یفَرِّجُ وَافْعَلْ بِنا ما اَنْتَ اَهْلُهُ یا کَریم»

ای روشنایی نور،‌ای تدبیر کننده کارها،‌ای زنده کننده مردگان، بر محمد و خاندان او درود فرست و برای من و شیعیانم در تنگناها گشایشی قرار ده و از غم و اندوه راه چاره‌ای باز کن و راه هدایت را بر ما وسعت بخش و راهی که در آن گشایش ما است به روی ما بگشا و آنچنان که تو شایسته آن هستی با ما رفتار کن‌ ای کریم.»

 منتخب الاثر، فصل 10، باب 7، ش 6، ص 658

وقتی امام زمان(عج) اینطوری برامون دعا میکنه، من یکی که خیلی نگرانی و استرسم کم میشه! شما چطور؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر

با سلام.پیشنهاد تبلیغات:
ما مدیر دو وبلاگ مذهبی هستیم وباید از یکدیگر حمایت کنیم. من وبلاگ شما را در وبلاگ خودم تبلیغ می کنم و شما نیز همین کار را بکنید.
اگر موافق هستید به وبلاگ من بیایید واعلام کنید.
www.montazeranezohoor.blogsky.com

reyhan 21 آذر 1391 ساعت 22:09 http://cherthireyhoon.blogsky.com

چه دعای قشنگی
مرسی

خواهش میکنم عزیزم. حرف های خوب توی اهلش اینطوری اثر میگذاره!

شادی 21 آذر 1391 ساعت 22:10 http://shadi49.blogsky.com

فائزه جان خیلی وب قشنگی داری

با افتخار یکی از لینک های من شدی

باعث افتخار بندس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد