آقای خوبم سلام

یا اهل الهدی اجتمعوا

آقای خوبم سلام

یا اهل الهدی اجتمعوا

بی تو ای صاحب زمان - صوتی


دانلود فایل صوتی "بی تو ای صاحب زمان /  بی قرارم هر زمان" 


متن شعر در ادامه مطلب


بی تو ای صاحب زمان بی قرارم هر زمان

بی تو ای صاحب زمان بی قرارم هر زمان

 از غم هجر تو من دلخسته ام

همچو مرغی بال و پر بشکسته ام

 

کی شود آیی نظاره بر دل اندازی تو یارا؟؟

بر دل خسته که دم سازی تو یاری

ده مدال دیده بانی ز عنایت

به من و از مهر و عشق بازی خدایا

 

یابن الحسن آقا بیا، یابن الحسن آقا بیا

یابن الحسن آقا بیا، یابن الحسن آقا بیا

 

ای تو شور عشق من، روشنی انجمن

بی تو در دام بلا افتاده ام

بر تو یارا جان و دل را داده ام

از فراق تو شده حال من خسته پریشان

کی میایی منجی و سلطان امکان

عقده ها را وا کنی با یک نگه ای نور یزدان،

بین چه کرده با دل من سوز هجران

 

یابن الحسن آقا بیا، یابن الحسن آقا بیا

یابن الحسن آقا بیا، یابن الحسن آقا بیا



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد