آقای خوبم سلام

یا اهل الهدی اجتمعوا

آقای خوبم سلام

یا اهل الهدی اجتمعوا

تو را شاکرم...

خدایا تو را شاکرم که دوباره راهی گشودی تا برای بندگی ات به اسارت برده شوم...

و من این اسارت را می پسندم 

این اسارت را می پسندم تا مرا از مردم ناآگاهی که تو را می پرستند اما تو را نمی پرستند...

تو را دوست دارند اما تو را دوست ندارند...

ولی ات را می شناسند اما او را نمی شناسند...

مرا از زمره این بندگانت بیرون بیاااوری که من بندگی ات را می پسندم...

و چه سخت است و طاقت فرسا، مولای من، آه و اشک چشمان تو، وقتی...

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه 10 شهریور 1391 ساعت 22:21

آقای خوبیها اعتراف میکنم که شما رو نمی شناسم .
اگر می شناختم با تک تک سلولهای بدنم از خدا ظهورتان را خواستار بودم .
شرمنده ام آقا

سلام دوست عزیز
جملات شما برای منم تداعی کننده کم لطفی های همیشگی ام به آقایم بوده...
خدایا ما را در زمره یارانش قرار ده
آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد