آقای خوبم سلام

یا اهل الهدی اجتمعوا

آقای خوبم سلام

یا اهل الهدی اجتمعوا

بیا که منتظرم من!

شمیم خانه زهرا بیا که منتظرم من  

نسیم کوچه مولا بیا که منتظرم من  

  

در این زمانه غربت ...

نمی شود که نیایی 

تو را به عصمت زهرا بیا که منتظرم من  

  

کویر و موج سرابش گرفته ذهن غزل را 

بیا به خاطر دریا بیا که منتظرم من  

 

همیشه پنجره ها را گشوده ام به تبسم 

تو را به حق تماشا بیا که منتظرم من 

  

به التماس دعای پرندگان مهاجر  

سرودم این غزلم را بیا که منتظرم من  

موسوی-کتاب آداب انتظار عارفان

نظرات 1 + ارسال نظر
هاجر توکلی 22 اردیبهشت 1390 ساعت 15:00

وقتی میگیم خدا کند که بیایی

شاید او می فرماید خدا کند که بخواهید . . .


خیلی زیبا بود/منتظر متن های قشنگ بعدیت می مونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد